پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5105
-
الف
+

تصویربرداری سریال «مرد» به 70 درصد رسید

تصویربرداری سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن‌پور در دیلمان ادامه دارد.

تصویربرداری سریال «مرد» به کارگردانی فریدون حسن‌پور در دیلمان ادامه دارد.

به گزارش آی‌فیلم، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرد» در دیلمان استان گیلان در حال انجام است و گروه تولید این سریال در لوکیشن خوابگاه دانشجویی مستقر هستند.

تاکنون ۷۰ درصد تصویربرداری سریال «مرد» انجام شده و گروه تولید این مجموعه با پایان صحنه‌های مربوط به گیلان، سکانس های باقی مانده را در تهران ضبط خواهند کرد. تدوین سریال همزمان با تصویربرداری در حال انجام است و کار به صداگذاری و موسیقی هم رسیده است و به زودی خواننده تیتراژ سریال هم مشخص خواهد شد.

سریال «مرد» جدیدترین ساخته فریدون حسن پور است که در ۳۵ قسمت برای سیما ساخته می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دور افتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند، داستان «مرد» را به تصویر می‌کشد.

پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان پرور، مهشید مرندی کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به نهاد، بهمن صادق حسنی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان و ارمیا قاسمی بازیگران این سریال هستند.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر